Pretty Box Marzec 2016, czyli W Marcu Jak W Garncu
Witam Was serdecznie. Otrzymałam dzisiaj, po raz pierwszy w życiu swojego boxa z kosmetykami.
Wybrałam wersję BASIC, która zawiera 4 pełnowymiarowe produkty.
Tak wyglądało moje pudełeczko :

W środku natomiast wygląda tak :


W skład pudełka wchodzi :

Anatomicals maska żelowa na oczy


Maska na oczy to doskonałe rozwiązanie po nieprzespanej nocy, ciągłym imprezowaniu czy długiej podróży. Produkt wielokrotnego użytku.
Cena : 15 zł

Subtle Beauty balsam w kostce mango  - RECENZJA


Regenerujący balsam w kostce ma właściwości nawilżające, natłuszczające i pielęgnacyjne.
Cena : 17,90 zł

Skin 79 Krem BB Vip Gold


3-funkcyjny krem BB o przyjemnej gładkiej teksturze i odżywczej formule. Przeznaczony do cery poszarzałej, suchej i zniszczonej.
Cena : 21,90 zł

Dairy Fun Krem do rąk jagodowy - RECENZJA


Intensywnie odżywia. Błyskawicznie regeneruje i nawilża. Pozostawia na skórze aromatyczny zapach jagody.
Cena : 9 zł


Do tego były dołączone próbki:

Skin 79 BB Cleanser O2 Oczyszczająca pianka do twarzy - RECENZJA


oraz

Skin 79 Super+ Beblesh Balm Triple Function Green SPF30+ - RECENZJA



Dodatkowo w pudełku znajdował się upominek od Manufaktury Karmelkowej



Jak Wam się podoba?

Dodam tylko od siebie, że cieszę się z tego, że zamówiłam wersję Basic, ponieważ dodatkowe dwa produkty wcale mi się nie podobały.

Acha, recenzje kosmetyków będą się stopniowo pojawiać na blogu.

Pozdrawiam












Komentarze

Popularne posty