Zakupy w sklepie NaturVita cz. 1

Cześć
tym razem chciałam pokazać swoje zakupy w sklepie NaturVita - KLIK 

Jest to zestaw kosmetyków do każdego typu skóry i wygląda tak:



Neobio baby Krem ochronny do ciała z masłem shea

Neobio Delikatny krem do rąk


Eubiona Aloe Vera Tonik do twarzy z bioaloesem i granatem

Eubiona Sensitive Dezodorant do skóry wrażliwej


Organyc Chusteczki nawilżane do higieny intymnej



Luvos Maseczka oczyszczająca Clean z wyciągiem z szałwii

Luvos Hydro-maska do twarzy z ekstraktem z alg morskich

Luvos Repair maska do twarzy z ekstraktem z pąków buku



Spelck Melos Mydło naturalne z miodem



Weleda próbki kremu przeciwsłonecznego dla dzieci 30 SPF


Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. O niektórych nie słyszałam zupełnie, więc będzie testowanie.
W skład tego zestawu nie wchodzi krem dla dzieci, ten kupiłam oddzielnie.

Zestaw ten kosztuje 45,90 zł, ale dzisiaj z okazji Dnia Kobiet jest promocja -15 % na zestawy oraz pudełka. Wystarczy wpisać kod  591573252

Recenzje kosmetyków będą pojawiać się systematycznie na 
moim koncie na Instagramie - @kwiatostankosmetyczny.

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty