Rossmann, Isana Intensive, Pomadka do Ust Intensywnie Pielęgnująca

 
Regeneruje szorstkie i spierzchnięte usta. Zawiera filtr przeciwsłoneczny, który chroni przed promieniami UV. Bez dodatku: olejów mineralnych i silikonowych, substancji konserwujących, barwników.
 
Składniki: Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Octyldodecanol, Hydrogenated Palm Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Cera Alba, Candellila Cera, Ethylhexyl Salicylate, Diethylamino Hydroxybenzyl, Hexyl Benzoate, Ethylhexyl Triazone, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Zinc Oxide, Tocopheryl Acetate, Bisabolol, Panthenol, Aqua, Aroma.
 
Kupiłam w Rossmannie za 2,99 zł. Pomadka ma pojemność 4,8g. Używałam wcześniej jasnoniebieskiej, której recenzja jest TUTAJ i jasnoróżowej, której recenzja jest TUTAJ. Ta była chyba najlepsza. Początkowo bardzo mi się podobała. Cudownie mnie nawilżała. To działanie było dosyć długotrwałe. Niestety, ale czar szybko prysł. Im dłużej ją stosowałam tym gorzej „działała'. Pod koniec nawilżała mnie maksymalnie na 10 minut, po czym usta były niemiłosiernie wysuszone. Właściwie to miałam takie wrażenie, że im częściej ją stosuję tym bardziej mnie wysusza.
Chwilowo daję sobie spokój z pomadkami Isana, nie spełniają swojej funkcji, a moje usta są coraz bardziej wysuszone. Kiedyś przetestuje pozostałe.

 

Komentarze

Popularne posty