Rossmann, Isana, Sanft Rose, Pomadka Pielęgnacyjna do Ust

 
 
Pielęgnuje usta, które stają się wyczuwalnie delikatne i gładkie. Bez dodatku : olejów mineralnych i silikonowych, substancji konserwujących.
 
składniki: Octyldodecanol, Ricinus Communis Seed Oil, Ethylhexyl Stearate, Hydrogenated Palm Oil, Cera Alba, Candelilla Cera, Stearic Acid, Rosa Canina Flower Oil, Aroma, Cl 58000.
 
Kupiłam za 2,89 zł. Jest troszeczkę lepsza od pomadki nawilżającej w jasno-niebieskim opakowaniu. Ładnie wygląda ta pomadka, zawsze mam wrażenie, że będzie mi delikatnie koloryzować usta, ale nie... Róży jest raczej niewiele, nie odczuwa się zbytnio w smaku, czy w zapachu, więc trzeba wierzyć na słowo. Działanie jest raczej przeciętne, nawilża usta na dosyć krótko. W moim wypadku to ok. 20 min. i potem jeszcze większa susza. Nie złamała mi się – to jest plus, nie roztopiła – na razie. Tej konkretnej więcej nie kupię, szukam dalej.
 
AKTUALIZACJA : dalej jej używam i mam jej serdecznie dość. Nawilża moje usta na 3 minuty, po czym są jeszcze bardziej suche niż były przed jej użyciem. Ah i potwornie nieprzyjemnie zaczęła pachnieć. Osobiście kojarzy mi się ten zapach z obrożą przeciw pchłom dla kota lub psa. Masakra.

Komentarze

Popularne posty