Wibo Juicy Color Lipstick Pomadka i Balsam do Ust 2 w 1 z masłem shea


Pomadka i balsam do ust 2 w 1. Doskonale kremowa pomadka do ust w soczystych kolorach, nie tylko doskonale kryje, ale również nawilża usta. Dzięki zawartości masła shea pozostają one na długo nawilżone. Zapobiega pierzchnięciu ust i gwarantuje trwały kolor na długie godziny.

Składniki: Petrolatum, Ethylhexyl Palmitate, Polyethylene, Polybutene, Mineral Oil, Shea Butter, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Parfum, Linalool, Cinnamic Aldehyde [+/-]: CI 77891, CI 45410, CI 15850, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 19140.
wibo.pl


Mam kolor nr 3 (jestem tego prawie pewna, bo mam takie 3 w kółeczku napisane na opakowanie, ale na stronie producenta zupełnie inaczej to wygląda - zupełnie ten kolor tak nie wygląda, zdecydowanie radzę zobaczyć na żywo w sklepie, bo można bardzo nie trafić z kolorem).

Kolor na skórze wygląda tak:


To zdjęcie może tego nie odzwierciedla, ale kolor jest naprawdę bardzo mocno intensywny. Mi trafił się pomarańczowy, bardzo mocno pomarańczowy. Właściwie to za mocno pomarańczowy jak na mój gust.
Trafił mi się, ponieważ dostałam go w pudełku Joy Box sierpień 2016, którego pełną zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.
Tak że ten, kolor jakby nie trafiony. Pomyślałam więc, że będę się nią malowała w domu, to przynajmniej część nawilżająca się sprawdzi.
I co?
I nic.
Nawilżało mnie może z 10 minut a później następowało mega giga wysuszenie ust. Ale kolor trwał o dziwo.
Co z tego skoro nie o to mi chodziło.


Komentarze

Popularne posty