JOY BOX Sierpień 2016 SUMMERTIME


Moje pudełko wygląda tak:



a w nim:


AA SUN Łagodzący balsam po opalaniu

Vianek Nawilżający Krem do Stóp

Biolaven Organic Płyn Micelarny


Amaderm Krem Nawilżający

Wax Daily Mist Odżywka do Włosów Ciemnych

Cleanic Chusteczki do Higieny Intymnej Super Comfort

oraz niekosmetyczne : tatuaże oraz zniżkę -25% na wszystko na chaya.com.pl kod : joy16 ważny do 31.12.2016r.


Eleven Australia Hydrate My Hair Odżywka oraz Szampon


Delia All Day Perfect Make-Up podkład kryjąco-matująco-wygładzający

Yasumi Vitamin C Ampułka


Cuccio Colour lakier do paznokci

Cuccio Lyte ultra-sheer body butter (bardzo mała miniaturka)


Wibo Color lipstic pomadka i balsam do ust

Eveline Cosmetics Velvet Matt Lip Cream Pomadka Matowa w płynie



Żadnego z powyższych kosmetyków nie miałam do tej pory, dlatego bardzo się cieszę, że mam taką możliwość. Ilość kosmetyków jest naprawdę powalająca i wow naprawdę bardzo się opłacał ten box. Wszystkie te kosmetyki są zdecydowanie dla mnie i na pewno wszystkie zużyję. Recenzje oczywiście wkrótce.
Podświetlone kosmetyki są moim wyborem.
Niektóre z kosmetyków są dla mnie dosyć... hmm... zastanawiające, jak np. niebieski kolor lakieru - nie śmiejcie się, ale ja do tej pory nigdy nie miałam lakieru w tym kolorze.
Pomadka Wibo jest również zastanawiająca, bo kolor jest dosyć pomarańczowy i nie wiem jak będę wyglądać. Firmę Eleven Australia jest dla mnie tak egzotyczna jak to tylko możliwe, bo pierwsze słyszę o niej, ale zawsze bardzo chętnie coś nowego wypróbuję. Poza tym nie mam żadnych obiekcji i bardzo się cieszę z zakupionych kosmetyków.

Jak Wam się podoba Moje pudełko?

Pozdrawiam












Komentarze

Popularne posty