Mollon Pro Nail Lacquer Professional Utwardzający Lakier do Paznokci


Posiadam kolor numer 94.

Jak widać na poniższym zdjęciu data ważności jest do października, więc na teraz jest jeszcze zdatny do użycia, choć już widzę, że zrobił się gęściejszy i trudniej się nim maluje paznokcie. Myślę, że niedługo się rozstaniemy.

Dostałam go oczywiście w pudełku Shiny Box Czerwiec 2016, którego pełną zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.


Cena sugerowana przez producenta to 19 zł. za 15 ml.


Przepraszam Wszystkich, których obrażę teraz, ale mnie ten lakier nie powalił i nie zachwycił.

Podobał mi się jedynie kolor - bardzo ciekawy odcień różu.


Reszta była dla mnie jak najbardziej przeciętna, przy czym za cenę 19 zł spodziewałam się czegoś lepszego.

Pędzelek początkowo bardzo mi się podobał, ale podczas malowania stwierdziłam, że jest po prostu beznadziejny : za długi, wygina się za bardzo.

Jedna warstwa na paznokciach wygląda kiepsko, bo jest bardzo dużo smug. Dwie warstwy wyglądają jako tako.

Trwałość na paznokciach moich jest przeciętna - ok. 2 dni (producent wspomina o 4 dniach) i już widać odpryski na końcach paznokci (przy wykonywaniu typowych prac domowych).



Komentarze

Popularne posty