Joanna Ultraplex Innowacyjny System Regeneracji Włosów


Opakowanie zawiera:

1 Aktywator saszetka 4g
2 Stabilizator tubka 20g
3 Regenerator tubka 20g


Ultraplex to innowacyjny system regeneracji włosów, który został opracowany z myślą o pielęgnacji włosów rozjaśnianych i farbowanych w domu już w trakcie zabiegów. To przełomowy produkt, który odbudowuje mostki dwusiarczkowe wewnątrz włosów odpowiedzialne za ich siłę i sprężystość. Pozwala na utrzymanie znacznie lepszej kondycji włosów.

opis:


skład:

aktywator : Aqua, Hydroxyethylcellulose, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetriol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Lactic Acid

stabilizator: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerin, Dipropylene Glycol, Bisamino PEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, Quaternium-91, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetriol, Cetrimonium Chloride, Cetrimonium Methosulfate, Isopropyl Alcohol, Hydroxycellulose, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Lactic Acid.

regenerator: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerin, Dipropylene Glycol, BisaminoPEG/PPG-41/3 Aminoethyl PG-Propyl Dimethicone, Quaternium-91, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Cystine Bis-PG-Propyl Silanetril, Cetrimonium Chloride, Cetrimonium Methosulfate, Isopropyl Alcohol, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Lactic Acid.


Zestaw ten znajdował się w pudełku INSPIREDBY UROK Edycja II, którego pełną zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.

Cena sugerowana przez producenta wynosi 17 zł za opakowanie.

Na temat aktywatora nic nie powiem, bo nie użyłam. Poszedł w świat. Przez dość dłuższy okres czasu nie będę farbować włosów, a nie lubię jak coś leży i leży. Dla mnie mała strata.

Stabilizator był dla moich włosów niczym. Nic nie robił, nie pomógł, nie zaszkodził. Właściwie to mogłam się smarować wodą, myślę, że efekt byłby podobny.

Regenerator był zresztą podobny, no może ciut, ciut lepiej moje włosy reagowały i coś tam było widać. Nie sterczały mi tak na wszystkie strony, przynajmniej to. Dla mnie była to średniej, bardzo średniej jakości odżywka.


Opakowanie ogółem robi bardzo profesjonalne wrażenie, jednak moje włosy nie doceniły odbudowy mostków siarczkowych i generalnie nie zareagowały w żaden sposób na ten kosmetyk.




Komentarze

  1. Nie lubię kosmetyków które nie robią nic. Zresztą patrząc po składach widać że to byle jakie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty