Sylveco Vianek Ujędrniająco - Wygładzający Peeling do Ciała z Mielonymi Pestkami Malin


Peeling znajdował się w pudełku JOY Box czerwiec 2016.

opis:


skład:



peeling wygląda tak:


Jestem zachwycona tym peelingiem i nie skłamię za bardzo jeśli napiszę, że jest to najlepszy peeling jaki kiedykolwiek miałam.

Peeling ma gęstą i treściwą konsystencję. Dobrze się go wyciąga z opakowania, pod prysznicem również nie ma żadnych problemów.
Rozprowadza się porządnie i możemy zaczynać masaż całego ciała. Jest idealnie mocny dla mojej skóry. Stosowanie go to czysta przyjemność.
Jest to peeling cukrowy, więc nie zrobimy sobie krzywdy bo cukier dosyć szybko się nam rozpuszcza pod wpływem ciepła.
Opakowanie jest wydajne, używałam go dwa razy w tygodniu i wystarczył na ok. 1,5 miesiąca (tak w przybliżeniu), czyli nawet przyzwoicie.
Po jego zastosowaniu zauważyłam, że skóra jest troszkę bardziej napięta, no i oczywiście bardziej gładka. Podobał mi się ten efekt.
Zapach jest przyjemny, malinowy to tak średnio, ale kolor jest zdecydowanie niecodzienny i nawiązuje do malin.

Naprawdę bardzo dobry kosmetyk.


Komentarze

Popularne posty