JOY BOX Czerwiec 2016


zawartość każdego pudełka wygląda tak :


 Vianek Odżywcza maseczka-peeeling do twarzy
Sylveco Hibiskusowy tonik do twarz
Biolaven Krem do twarzy na dzień
Be organic Mleczko do demakijażu Jagody Goji & Acai
Yasumi Gąbka do mycia i masażu
Oillan Bioaktywny balsam kojąco-ochronny



Ja natomiast wybrałam takie kosmetyki:



Vianek Ujędrniająco-wygładzający peeling do ciała - RECENZJA

oraz

Zapach Ciszy Kojące mydło migdałowe

Moja opinia o pudełku wypełnionym po brzegi kosmetykami jest jak najbardziej pozytywna. Nie mogłam się doczekać, kiedy do mnie przybędzie.
Kosmetyki są super i żadnego do tej pory nie używałam. Jest bardzo dużo firmy Sylveco, co jest urocze, moim zdaniem. Firma generalnie bardzo się rozwija i jest bardzo ekspansywna na rynku (to tak na marginesie).
Z miłą chęcią zacznę wielkie testowanie tych kosmetyków.

pozdrawiam




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty