Cederroth, Soraya Świat Natury Pielęgnacja Odmładzająca z Olejkiem Arganowym Krem Regenerujący półtłusty Maroko

Słoiczek wygląda tak:


a tak wygląda krem:


opis producenta:




i skład:



Krem ten kupiłam w Lidlu i zapłaciłam 4, 99 zł.

Fajna cena prawda? bo dla mnie super i już właściwie zapunktował ten krem na starcie.
Drugim pozytywem jest to, że słoiczek jest szklany ( nakrętka plastikowa ).

Już wcześniej używałam kremu Soraya Świat Natury Francja z woskiem akacjowym KLIK, i dlatego cały czas porównywałam te kremy ze sobą.
Wydaje mi się ( to jest tylko moje zdanie ), że Maroko z olejkiem arganowym jest o stopień lepszy w działaniu. 
Właściwie w obu przypadkach miałam po dziurki w nosie tych kremów, ale Maroko lepiej się sprawdzał na mojej skórze. Zdecydowanie lepiej ją nawilżał.
Niestety, ale w obu przypadkach miałam takie wrażenie, że krem działa tylko na powierzchni, bardziej natłuszcza niż nawilża, czy odżywia. Pod koniec używania miałam szczerą ochotę wyrzucić go do kosza, bo działania, jakiegokolwiek działania, już nie widziałam i nie odczuwałam.
Trochę wymęczyłam ten krem, ale bardzo długo go stosowałam i miałam go dość.
To taki średni średniak, raczej bez zachwytów.





Komentarze

Popularne posty