Cederroth, Soraya, Świat Natury, Pielęgnacja 

Odmładzająca, Krem Przeciwzmarszczkowy 

Nawilżający z Woskiem Akacjowym



ŚWIAT NATURY to linia oparta na drogocennych olejach, wzbogacona najcenniejszymi roślinnymi esencjami z różnych stron świata.

W każdym kremie zawarliśmy wyjątkowy, specjalnie wyselekcjonowany olej, by nasycić Twoją cerę prawdziwie odżywczym balsamem.

PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NAWILŻAJĄCY stworzony został z myślą o kobietach, których cera wymaga intensywnego nawilżenia, wygładzenia a także działania przeciwzmarszczkowego. Zawarty w nim wosk akacjowy i ekstrakt z miodu stanowią dla skóry sycący nektar, który sprawia, że staje się ona doskonale nawilżona, przyjemnie gładka i promienna, a drobne zmarszczki są mniej widoczne. Krem wzbogacono o wartościowe ceramidy wzmacniające barierę naskórkową, by chronić skórę przed utratą wody.

Miód, którego odmładzające działanie znane jest już od 5000 lat, to bogactwo substancji odżywczych. Już Starożytni Egipcjanie stosowali miód w celu nawilżenia skóry oraz nadania jej pięknego kolorytu. Współcześnie jest on podstawą wielu zabiegów wellness.

SZLACHETNA FORMUŁA:
  • Wosk akacjowy zawiera fitosterole i wolne kwasy tłuszczowe. Zapewnia doskonałe nawilżenie i odżywienie naskórka, nie dając przy tym uczucia ciężkości czy lepkości. Otula skórę bardzo przyjemną wartewką lipidową, która sprawia, że cera jest idealnie gładka, a poczucie komfortu naprawdę długotrwałe.
  • Ekstrakt z miodu (poch. Francja) pomaga w utrzymaniu optymalnego nawilżenia skóry, dostarczając jej cennych minerałów i cukrów. Poprawia napięcie skóry, czyni ją gładką i elastyczną, wygładza drobne zmarszczki.

skład:


Kupiłam ten krem w Lidlu, cena - 5,99 zł. Pojemność kremu to 50 ml.
Skończyłam go właśnie. Stosowałam go ponad 3 miesiące.
Pierwszym pozytywnym wrażeniem, dla mnie było to, że krem był zapakowany w szklany słoiczek. Za taką cenę to naprawdę bardzo przyjemny dodatek.
Dosyć długo przekonywałam się do niego, bo jakoś mi nie pasował na początku stosowania. Nie byłam z niego zadowolona i miałam podejrzenia, czy mnie dodatkowo nie zapycha. Okazało się, że to nie ten krem spowodował powstanie krostek na brodzie, ale w dalszym ciągu byłam umiarkowanie zadowolona. Uważałam, że jest średni.

A teraz?

Myślę, że jest porządny.
Działanie nawilżające było na przyzwoitym poziomie. Krem ma lekką konsystencję, bardzo dobrze się wchłania, szybko się wchłania. Nie pozostawiał tłustej warstwy. Idealny pod makijaż. Przyjemnie pachniał. 
Całkiem przyzwoity, nic nie wnoszący, ale mimo to wart zakupu.




Komentarze

Popularne posty