Joanna, Body Naturia, Peeling Myjący z Gruszką, Wygładzający
 
 

Peeling myjący Joanna Naturia Body o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z gruszki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty :
- oczyszczona i odświeżona skóra,
- gładsza i milsza w dotyku,
- przyjemnie pachnąca.

 

Skład: Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Polyquaternium-7, Pyrus Communis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cl:47005, Cl:42090, CI:77499.


 
Peeling kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 2 zł. Jego pojemność to 100 ml.
 
Używałam wcześniej Żurawiny, której recenzję możecie przeczytać TU.
Poza tym używałam jeszcze wcześniej Kiwi i Truskawki. Już właściwie chyba wszystkie zapachy wykorzystałam, został mi chyba jeden, ale nie jestem pewna.
 
Gruszka jest absolutnie fantastyczna. Właściwie zapach tego pilingu jest po prostu cudowny. No żywa, soczysta gruszka. Nie chemiczno - plastikowa, tylko prawdziwa grucha.
Niesamowita przyjemność używania pod prysznicem.
Za taką cenę to naprawdę warto było zużyć.
 
Działanie było milutkie i raczej łagodne. Wolę coś mocniejszego do ciała, bo Gruszka była delikatna i ledwo odczuwalna ( raczej nie uwzględniam ewentualności, że mam na grubą skórę ;-).
 
Wydajność niska, no nie oszukujmy się, malutka buteleczka i całe ciało, więc szybko się skończył.
 
Czy kupiłabym ponownie? Myślę, że tak.
 
Pozdrawiam


Komentarze

  1. Nie widziałam jeszcze nowych opakowań. Ograniczam się z zakupami kosmetyków do końca marca i zupełnie nie patrzę na nie w sklepach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty