Joanna, Naturia, Peeling Myjący z Żurawiną Wygładzający


Peeling myjący Joanna Naturia Body o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z żurawiny oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Wspaniałe rezultaty:

- oczyszczona i odświeżona skóra,
- gładsza i milsza w dotyku,
- przyjemnie pachnąca

skład : Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate,  Glycerin,   Cocamidopropyl Betaine, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Laureth Sulfosuccinate,, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Xanthan Gum, Polyquaternium-7, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:17200, CI:77499.

Kupiłam w Biedronce, za 3,19 zł. Pojemność to 100 ml.
Lubię peelingi z tej serii, od czasu do czasu sobie jakiś kupię. Stosowałam już truskawkę i kiwi. 
Teraz czas na żurawinę. Zapach jest cudowny i naprawdę kojarzy się z tym owocem.
Kolorek jest bardzo fajny, żywy i energetyczny.
Działanie złuszczające, czy tam wygładzające jest, ale mogło by być troszkę bardziej mocniejsze. Stosowałam głównie na nogi i uda i miałam wrażenie, że jest za słaby. Co ciekawe, gdy stosowałam truskawkowy to miałam wrażenie, że jest zbyt ostry. 
Stosowałam regularnie, więc bardzo szybko się skończył.
Pewnie jeszcze kupię zarówno ten jak i inne z serii. 


Komentarze

Popularne posty