Unilevel, Dove, Purely Pampering Nourishing Shower Gel, Pistachio Cream with Magnolia, Odżywczy Żel pod Prysznic - Dove Krem Pistacjowy z Magnolią



Rewolucyjna formuła. Bardziej miękka i gładka skóra już po pierwszym prysznicu.

skład:


Żel ma pojemność 500 ml, kupiłam go w hipermarkecie Auchan i zapłaciłam 6.99 zł.

Fantastyczny żel pod prysznic. Absolutnie polecam zakup. Uwielbiam żele Dove, bo są niezawodne.
Jest to mój trzeci żel tej firmy. Recenzje pierwszego możecie przeczytać TU, zaś drugiego TUTAJ

Zapach, bo to jest to na co zwracam szczególną uwagę przy żelach pod prysznic, jest po prostu cudowny i wspaniały i niesamowity. Używałam go zawsze po długim i ciężkim dniu i zawsze wychodziłam spod prysznica odświeżona i odprężona.

Konsystencja żelu jest kremowa i to bardzo, dobrze się wylewa z butelki. Sama butelka jest poręczna i można wykorzystać kosmetyk do końca.

Jest bardzo wydajny. Dobrze się pieni i nie wysusza. Skóra jest miękka i gładka w dotyku.

No i ten zapach. Cudo.
Polecam zakup.

Komentarze

Popularne posty