Unilevel, Dove, Purely Pampering, Nourishing Shower Gel Almond Cream with Hibiscus, Żel pod Prysznic
 
 
składniki: Aqua, Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Petrolatum, Sodium Cocoyl Glycinate, Lauric Acid, Parfum, Sodium Lauroyl Isethionate, Glycerin, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Prunus Amygdalis Dulcis Seed Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Sine Adipe Lac, Glucose, Prunus Amygdalis Dulcis Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Stearic Acid, Sodium Palmitate, Sodium Isethionate, Sodium Stearate, Tetrasodium EDTA, Sodium Palm Kernelate, Pentylene Glycol, Trideceth-9, Tetrasodium Etidronate, Decylene Glycol, 1,2- Hexanediol, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, BHT, Zinc Oxide, Alumina, Caramel, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Cl 17200, Cl 19140, Cl 77891.
 
Żel ma pojemność 500 ml. Kosztuje nie wiem ile, bo swój mam tylko dlatego, że szwagierka nie mogła się już zapakować z bagażem i go zostawiła. Mam dodatkowo jakąś niemiecką wersję, bo ona z dolnego śląska. No ale, żel jest absolutnie wspaniały. No może poza tym strasznie długaśnie składem chemicznym. Zastanawiałam się czemu ta recenzja mi tak nie idzie no i już wiem, skład mnie powalił. Mimo to, żel był naprawdę rewelacyjny – gęsty i kremowy. Bardzo wydajny. Otwór był odpowiednio duży i wypływała odpowiednia ilość kosmetyku. Zapach był bardzo przyjemny, dla mnie migdałowy. Idealny na chłody i zimno. Jest to mój pierwszy w życiu żel z Dove i jestem bardzo zadowolona i chętnie wypróbuje kolejne.

 

Komentarze

Popularne posty