Torf Corporation, Be Beauty, Hand Cream, S.O.S Dry Skin, Regenerujący Krem do Rąk


opis producenta:


skład: 


Skóra Sucha, Bardzo Sucha


Kupiłam w Biedronce, pojemność kremu to 75 ml, zapłaciłam 2, 49 zł.
No cóż, nie był to dobry zakup. Właściwie to nie polecam. Używałam kiedyś z Biedronki Odmładzającego Kremu do Rąk, którego recenzję możecie przeczytać TU.
 Nie byłam zadowolona i z tego też nie byłam.
Napaliłam się na niego, bo przeczytałam, że skóra sucha i bardzo sucha, no to musi być jakiś lepsiejszy w działaniu, a tu figa.
Krem ma lepszą konsystencję, bo bardziej gęstą, kremową, ale co z tego, skoro jego działanie jest ubogie. Odżywia tylko powierzchniowo i dosyć krótko. Pozostawia biały film na dłoniach i trzeba trzeć i trzeć. Dziwnie pachnie, nie bardzo mi się podobało. Zawsze miałam wrażenie, że po użyciu skóra na dłoniach jest bardziej przesuszona niż przed użyciem.
Nie kupię więcej 

Komentarze

Popularne posty