Biedronka, BeBeauty Hands Expert!v, Odmładzający Krem do Rąk

Krem do rąk zapobiega pojawieniu się pierwszych oznak starzenia dłoni. Wzbogacony koenzymem Q10 i kreatyną zapewnia efekt jędrnej i sprężystej skóry. Zawarty w preparacie filtr UV zapobiega powstawaniu przebarwień. Formuła kremu zapewnia komfortowa pielęgnację bez pozostawienia dyskomfortu, uczucia lepkości dłoni.Regularne stosowanie zapobiega starzeniu się skóry dłoni.

Składniki: Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Aqua and Glycerin and Propylene Glycol and Lecithin and Carnitine and Ubiquinone, Creatine, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2Nitropropane-1,3-Diol, Cl 47005.

Kupiłam w Biedronce, za 2,79 zł. Krem ma pojemność 125 ml.
Zużyłam i więcej nie kupię. Nie lubiłam tego kremu i nie polecam zakupu.
Właściwie jedyną zaletą tego kremu było to, że dłonie się nie lepiły. Tyle. Wszystko inne mi się w nim nie podobało:
  • konsystencja była bardziej płynna niż kremowa. Ja takich kremów nie lubię. Bardzo łatwo było go „wylać” z tubki. Trzeba było wiecznie zbierać z dywanu ten krem, co nie było miłe.
  • Działanie nawilżające było krótkotrwałe i bardzo powierzchniowe
  • im dłużej się stosowało ten krem tym bardziej miałam wrażenie, że wcieram sobie w dłonie wodę
  • dosyć mocno pachnie
  • jest mało wydajny, szybko się skończył, mimo dosyć dużej pojemności.






Komentarze

Popularne posty