Harper Hygienics S.A., Cleanic Kindii, Baby Sensitive, Do skóry Szczególnie wrażliwej i atopowej, Balsam z Pantenolem


Chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt Cleanic Kindii Baby Sensitive zostały stworzone do pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i atopowej niemowląt i małych dzieci. Bez parabenów, PEG-ów, alkoholu. Hipoalergiczne. Stworzone przy udziale mam. Z balsamem z pantenolem. 


skład: Aqua, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Chamomilla Recutita Flower Extract, Panthenol, Paraffinum Liquidum, Tocopheryl Acetate, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Sodium Acrylates Copolymer, PPG-1 Trideceth-6, Citric Acid, Tetrasodium Glucamate Diacetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum.

Opakowanie zawiera 60 chusteczek, kupiłam je w Rossmannie i zapłaciłam 3,99 zł.

No tak, no cóż, zuzyłam i jestem z tego powodu zadowolona. Chusteczki nie zachwyciły mnie, ani nie rozczarowały. Właściwie to były nijakie. Szczebelek gorsze od wersji fioletowej, której recenzję można przeczytać TUTAJ

Były średnio/mało wilgotne. Przyjemnie pachniały, dobrze się wyciągały z opakowania. Nic specjalnego.

Komentarze

Popularne posty