Harper Hygienics, Cleanic Kindii, New Baby Care, Chusteczki do delikatnej skóry noworodków i niemowląt, balsam z emolientami


Chusteczki Kindii Baby Care zostały stworzone do wyjątkowo łagodnej i bezpiecznej 

pielęgnacji skóry noworodków i niemowląt. Zawarte w formule emolienty doskonale 

nawilżają i natłuszczają skórę, chroniąc ją przed suchością i podrażnieniami. Chusteczki 

Kindii stworzone są przy udziale Mam, najlepszych ekspertek w pielęgnacji dzieci.

balsam z emolientami, stworzone przy udziale mam, bez parabenów, bez PEG'ów, bez 

alkoholu, hipoalergiczne.

Posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka 


Aqua, Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, 

Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Panthenol, Hydroxypropyl Methylcellulose, Citric Acid, 

Tetrasodium Glutamate Diacetate, Phenoxyethanol Ethylhexylglycerin, Parfum


Opakowanie zawiera 60 chusteczek. Kupiłam w Rossmannie za 3,99 zł. Właściwie to już zużyłam to opakowanie i raczej nie planuję kupić kolejnego. Chusteczki są raczej przeciętne. Słabe nawilżenie, to jest ich główna i najpoważniejsza wada. Czasami nie mogłam doczyścić pupy dziecka. Poza tym nic ciekawego nie można o nich powiedzieć. Maja ładny nadruk, dobrze się je wyciąga z opakowania, pojedynczo, a czasami podwójnie.
Czasami trzeba użyć dwóch rąk. Ładnie pachną.
Nic specjalnego.

Aktualizacja aktualizacji :
O ironio, nakupiłam ich dużo, bo były w promocji. Nic to, zużyję je przecież.

Komentarze

Popularne posty