Rossmann, Alterra Naturkosmetik, Reine Pflanzenolseife Orange mit Naturlichem Orangenol, 
Mydło Roślinne o Zapachu Pomarańczy z Naturalnym Olejkiem Pomarańczowym


Opis Producenta ;


skład:


Kostka wygląda tak:


Mydło to kupiłam w Rossmannie, jego pojemność to 100g, zapłaciłam 1, 59 zł.
To było dosyć przyjemne mydło. Nie powalało na kolana, ale było naprawdę dobre. Było gorsze niż różane,
ale zdecydowanie lepsze niż Drzewo Sandałowe.

Jakoś tak testuje kolejne mydła Alterra.


Jak widać na zdjęciach mydło ma kształt kwadratowej kostki. Jakoś tak nieciekawie wygląda. Kolor też nie powalał na kolana. Taki pomarańczowy, raczej brudny. Zapach za to nadrabia wszystkie braki. Jest śliczny, przynajmniej początkowo, bo w miarę używania przestałam wyczuwać.
Kostka jest dosyć twarda, nie rozmydla się w mydelniczce. Stosowałam głównie do mycia rąk, choć pod "koniec" tego mydła używałam również pod prysznicem. Dobrze się pieniło i oczyszczało dłonie czy ciało. Dłonie myłam często i nie zauważyłam dodatkowego ich przesuszenia.
Godne polecenia, jednak nie wiem, czy kupię ponownie.

Komentarze

Popularne posty