Rossmann, Alterra Naturkosmetik, Reine Pflanzenolseife Sandelholz mit Sandelholz-Extrakt, Mydło Roślinne o Zapachu Drzewa Sandałowego z Ekstraktem z Drzewa Sandałowego

 

Gwarantowane cechy produktu: zawiera 100% czyste oleje roślinne. Nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
 
Składniki: Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, Parfum, Santalum Album Wood Extract, Alcohol, Sodium Chloride, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Linalool, Hexyl Cinnamal, Cl 77491, Cl 77891.
 
Kostka ma pojemność 100g, cena – 1,49 zł.
Jest to moje drugie mydło z serii Alterra, wcześniej używałam różanego, którego recenzję można przeczytać TUTAJ. Jak na razie jestem zdania, że jest ono lepsze od sandałowego.
Nigdy nie sądziłam, że można przypisać płeć do mydła w kostce, ale po pierwszym użyciu miałam wrażenie, że jest to typowo męski zapach. Niestety tak mi zostało do końca jego używania i dlatego nie kupię więcej. Zapach jest dosyć przyjemny, mocny jak na mydło. Dosyć długo się utrzymuje na dłoniach, przynajmniej na początku używania (później już nic nie czułam).
Kostka jest raczej brzydka, bardzo kanciasta. Kolor – intensywny ceglastopomarańczowy. Nie rozmydla się, jest twarde. Bardzo wydajne. Przy częstym myciu rąk troszkę je przesusza.
Różane zdecydowanie było lepsze.

 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty