Johnson & Johnson, Johnson`s Baby Oil, Łagodna Oliwka




opis producenta : 


skład: 


Oliwka ma pojemność 300 ml, dostałam ją w prezencie, właściwie synek dostał.
Była to bardzo porządna oliwka do ciała. Właściwie to chyba bardziej mi się podobała niż oliwka Bambino 

Miała bardzo przyjemny, lekko migdałowy zapach. Sposób zamknięcia był znacznie lepszy niż w Bambino. Butelka nie była wiecznie upaćkana tłustą warstwą.
Poza tym oliwka jak oliwka - tłusta, zostawiała tłustą warstwę na skórze, nawilżała raczej powierzchniowo, przyklejałam wiecznie piżamy do skóry, bo nie chciało mi się czekać, aż to wsiąknie.

Właśnie, bo to ja stosowałam na swojej skórze, codziennie po kąpieli. Na synku niestety oliwki się zupełnie nie sprawdziły, bo działanie nawilżające było zbyt powierzchniowe.

Nie wiem czy to prawda, ale moja położna "ostrzegała" mnie, że oliwki 
Johnson`s mogą uczulać, nie wiem czy to prawda, bo nie zauważyłam czegoś takiego.

pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty