Technic Lip and Nail Set, Lakier do Paznokci cz. 2

Kupiłam kiedyś w Pepco taki zestaw : 

w jego skład wchodzą:
  • 2 lakiery do paznokci oraz
  • 3 błyszczyki do ust.

dzisiejsza recenzja dotyczy drugiego lakieru do paznokci. Pierwszą możecie przeczytać TUTAJ

Producent określił go jako BQ5031.


skład: Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Polyethylene Terephthalate, Stearalkonium Hectorite, Isopropyl Alcohol, Polyurethane 33, Citric Acid, Cl 77007.
Pojemność to 4,5 ml. W opakowaniu jest to srebrny lakier z mieniącymi się drobinkami mniejszymi, takim pyłem i większymi. Wygląda ładnie.




Na paznokciach lakier widoczny jest tylko i wyłącznie ze względu na drobinki, które mienią się w słoneczku. Ładnie to wygląda. Tak naturalnie i właściwie codziennie.








Lakier utrzymuje się na paznokciach ok. 2 dni, później odpryskują większe płaty. Trudno się go zmywa. Drobinki trzymają się mocno i trzeba użyć dużo zmywacza, płatków i oczywiście trzeba trzeć mocno.
Nie „pachniał” mocno typowym lakierem.
    W zasadzie go nie lubiłam, mimo że ładnie wyglądał na paznokciach. Denerwowało mnie to zmywanie, ale cóż zużyłam i to mnie cieszy.






Komentarze

Popularne posty