Kimberly-Clark, Huggies, Soft Skin, chusteczki nawilżane

Nie zawierają alkoholu, z naturalnie nawilżającym masłem Shea, z włókien naturalnych.

Składniki: Aqua, PEG-50 Shea Butter, Aloe Barbadensis Extract, Tocopheryl Acetate, Potassium Laureth Phosphate, Glycerin, Polysorbate 20, Tetrasodium EDTA, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Malic Acid, Parfum

Opakowanie zawiera 64 chusteczki. Kupiłam je w sklepie spożywczym za 3,99 zł. Jest to moje drugie opakowanie tych chusteczek. Stosowałam już kiedyś inne rodzaje chusteczek Huggies – recenzje TUTAJ i TU.
Z tego rodzaju jestem chyba najbardziej zadowolona. Tzn. w dalszym ciągu uważam, że jest to mokra kartka papieru, ale trzeba im przyznać, że wszystkie, od pierwszego listka są mokre w identyczny sposób. I to jest cudowne. Poza tym, naprawdę ładnie pachną, chyba najbardziej mi się podobał ten zapach. Trudno sobie poradzić jedną ręką z wyciągnięciem chusteczki, bo ciągnie się kilka na raz. Są nawet wydajne, ale dziecko jest starsze i już takich ilości chusteczek nie używam jak na początku.
W sumie to nawet polecam, warte uwagi som.;-)




Komentarze

Popularne posty