Kimberly Clark, Huggies Pure, Chusteczki nawilżane

Czyszczą delikatnie jak bawełna i woda. Bez perfum i alkoholu, z włókien naturalnych.
 
Składniki: Aqua, Potassium Laureth Phosphate, Glycerin, Polysorbate 20, Tetrasodium EDTA, Methylisothiazolinone, Methylparaben, Malic Acid.
 
Kupiłam jedno opakowanie w sklepie spożywczym. Zapłaciłam za nie 3,99 zł. W opakowaniu jest 64 chusteczek. Wystarczyły mi na ok. 2 dni. Nie wiem w sumie co o nich myśleć, w dalszym ciągu się zastanawiam, ale jestem raczej na nie. Nie kupię ich więcej, bo są mało wydajne. Poza tym kojarzyły mi się ciągle z wilgotnym papierem. Były grube i sztywne, ale całkiem przyjemne nawilżone. Miały tłoczony wzór, przez co ładnie wyglądały. Opakowanie miało duży otwór, zamknięcie dobrze trzymało. Były bardzo dziwnie poskładane w opakowaniu, przez co trudno było sobie poradzić jedną ręką. Bardzo często odrywałam sobie fragment chusteczki podczas wyciągania ( jak mokry papier), co mnie denerwowało. Aby nie być tak całkiem na „nie” to napiszę, że sprawdziły się przy wycieraniu brudnej od kaszki buzi i miały przyjemny, neutralny zapach.
 

Komentarze

Popularne posty