Johnson & Johnson, Johnson`s Baby No More Tears, Szampon


Wiemy, że oczy dziecka są bardzo delikatne. Dlatego też nasz szampon jest tak łagodny dla oczu jak krystalicznie czysta woda. Idealny do delikatnego mycia włosów dziecka. Łatwo się spłukuje, pozostawiając włosy miękkie, o wyjątkowym dziecięcym zapachu. Testowany przez okulistów. Nie zawiera mydła i parabenów.
 
 
Składniki: Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Lauroamphoacetate, Sodium Laureth Sulfate, Citric Acid, Polysorbate 20, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-150 Distearate, Sodium Chloride, Polyqaternium-10, Sodium Benzoate, Parfum, Cl 15985, Cl 47005.
 
 
Szampon ma pojemność 500 ml. Dostałam w prezencie dla synka.
Dobrze, że się już skończył, bo szczerze mówiąc nie przepadałam za nim. Nie polecam go więc i nigdy więcej nie kupię. Co mnie tak od niego odrzucało? Zapach, który był po prostu przytłaczający. Mi to po prostu śmierdziało bardzo, ale to bardzo szarym mydłem połączonym z ogromnym rumiankiem. Eksplozja śmierdziuszkowania, po prostu.
Działanie było „zwyczajne”, normalne, nic specjalnego się nie działo. Nie podrażniał. Nie uczulał. Dobrze się pienił. Był bardzo wydajny. Bardzo porównywalny z szamponem Bambino.






Komentarze

Popularne posty