Beiersdorf, Nivea Polska, Bambino, Szampon z witaminą B3

Szampon jest łagodnym produktem przeznaczonym do częstego mycia włosów niemowląt i dzieci. Dzięki formule zawierającej witaminę B3 oraz bisabolol delikatnie myje i pielęgnuje włosy oraz działa łagodząco na skórę głowy. Nie podrażnia oczu i nie powoduje łzawienia. Nie zawiera barwników ani mydła.
 
 
Składniki: Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Laureth-2, Citric Acid, Polyqaternium-10, Sodium Laureth Sulfate, Niacinamide, Bisabolol, Parfum.
 
 
Kupiłam dla synka, będąc jeszcze w ciąży. Szampon ma pojemność 300 ml. Zapłaciłam ok. 6 zł w hipermarkecie Auchan. Był to pierwszy szampon mojego synka i w sumie to mogę powiedzieć, że spełnił swoją funkcję. Można go stosować od pierwszego miesiąca życia.
Przyjemnie, delikatnie pachniał. Dobrze się pienił. Nie podrażniał. Nie wysuszał. Był niesamowicie wydajny. Używałam go i używałam, końca nie było widać. Bardzo miło wspominam i pewnie jeszcze kiedyś kupię.
Choć bisabolol (z rumianku), czym szczyci się producent jest na szarym końcu w składzie.



 

Komentarze

Popularne posty