Eveline Cosmetics Dermapharm Slim Extreme 4D Professional Wyszczuplający Krem - Serum Kuracja przeciw Rozstępom


Dodam tylko, że kupiłam w Biedronce.


skład:


Tutaj jest napisane co to cudo nie robi, może nie widać ;-) :



Tuba zaś wygląda tak:



Pierwszorzędny kosmetyk. Naprawdę !. Co prawda efektu nie zauważyłam, ale miło wspominam. Żadnego efektu podkreślmy to. Krem jest bardzo przyjemny. Ma gęstą, kremową konsystencję. Bardzo dobrze się rozprowadza i dosyć szybko wchłania. Ma dosyć mocny mentholowy zapach. Najważniejszym efektem jaki wywołuje ten krem jest jednak to, że naprawdę bardzo mocno chłodzi. Naprawdę bardzo mocno. Zaczęłam go stosować na wiosnę, ale było mi tak strasznie zimno w pupę, że nie mogłam wytrzymać i odstawiłam krem na półkę. Wróciłam do niego podczas upałów i wtedy sprawdził się znakomicie.







Komentarze

Popularne posty