HEAN SENSIQUE Juicy Gloss Jagoda
 
 
Takie cudo kupiłam sobie kiedyś :
 
 
Kupiłam go w Drogerii Natura i zapłaciłam 2,99 zł. W promocji na dodatek, bo bez promocji była dwa razy droższa.

 
Tragedia to mało powiedziane. Badziew, chyba będę bliższa prawdy.

 
Jak zapewnia producent jest to Jagoda. No cóż, to koło jagody nawet nie leżało. Tylko przy pierwszym użyciu poczułam coś co mogło mgliście przypominać plastikowo - chemiczną jagodę, później już niestety nie miałam takich odczuć. Może i dobrze.
 
Konsystencja była typowa dla błyszczyka. Kolor ładny, cukierkowo - fioletowy.
 
Działanie, no co za paskudztwo. Znikało z ust po 10 minutach. Zupełnie nie nawilżało, wręcz wysuszało moje usta. Gdy miałam ten błyszczyk na ustach to nieustannie je skubałam zębami, bo ciągle miałam wrażenie, że mi skórki odstają. Nie mogłam przestać tego robić. Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Nie cierpiałam tego kosmetyku. Nigdy więcej czegoś takiego nie kupię.
 
 

Komentarze

Popularne posty