Dax Cosmetics, Perfecta, Beauty Mask, Antybakteryjna Maseczka na Twarz Wyciąg z Gruszki + Glinka Termalna

Antybakteryjna, głęboko oczyszczająca maseczka która dzięki kombinacji aktywnych składników takich jak wyciąg z gruszki, krzem i glinka termalna dokładnie usuwa ze skóry zanieczyszczenia i nadmiar tłuszczu oraz skutecznie wysusza wypryski. Dodatkowo odblokowuje pory i zmniejsza ich widoczność, a także matuje skórę na wiele godzin. Maseczka ma silne właściwości nawilżające i wygładzające, dzięki czemu cera nabiera zdrowego kolorytu oraz staje się elastyczna i aksamitnie miękka w dotyku.

Składniki: Aqua, Glyceryl Stearate, Isopropyl Myristate, Kaolin, Silt, Glycerin, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Stearyl Alcohol, Propylene Glycol, Pyrus Communis Fruit Extract, Hydroxyethylcellulose, Ceteareth-20, Ceteareth-25, Zinc PCA, Dimethicone, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Cl 19140, Cl 15985.

Maseczka ma pojemność 8 ml. Kupiłam ja w Lidlu za 1,29 zł. Wystarczyła mi na 2 razy. Ledwo, ledwo wystarczyła i to tylko dlatego, że użyłam za pierwszym razem oszczędnie. Jest dosyć rzadka, widać prześwity na twarzy. Nie jest to taka gęsta, kremowa maseczka, że widać ją na twarzy. Tej właściwie nie widziałam, a wieczorem gdy ją stosowałam to wtapiała się w twarz. Przyjemnie, delikatnie pachniała.
Mam cerę mieszaną, bez niedoskonałości, ale czasami stosuję maseczki oczyszczające np. po długim, gorącym i ciężkim dniu, żeby pozbyć się nadmiaru sebum.
Ta maseczka na mojej skórze niestety nie była zbytnio oczyszczająca. Troszkę nawilżyła, ale oczyścić to raczej nie oczyściła. Niewiele zatem zrobiła. Osobom, które potrzebują konkretnego oczyszczenia nie polecam zatem. Właściwie sama też już nie kupię, chyba, że przypadkowo. Zdecydowanie nie warta uwagi.

Komentarze

Popularne posty