Zakupy w sklepie oceanic

Cześć,
po dłuższej przerwie zapraszam na post zakupowy. Tym razem uzupełniłam swoje zapasy w sklepie @estore.oceanic.com.pl - KLIK



To teraz po kolei :


Bąbelkowa Maska do Twarzy Oczyszczająca

Technologia Wieku Głęboki Peeling Wygładzający - jest to gratis do zakupów



Multi Maska Oczyszczanie + Nawilżanie

Multi Maska Nawilżanie + Odżywianie - kupiłam jedną, drugą dostałam jako gratis

Maseczek nigdy dość !



Make Up Podkład Satynowy kolor 103 Light Beige

Nude Sensitive Foundation kolor 01 Cream

Jedwabisty Podkład Rozświetlający Lumi kolor 103 Light Beige

Zużyłam wszystkie podkłady jakie posiadałam, stąd aż 3 nowe. Do tego cena każdego z nich jest naprawdę bardzo zachęcająca, zwłaszcza dla takiego maniaka jak Ja. 
Jeżeli Was to zachęciło, to ostrzegam jednak, że mają dosyć krótki termin ważności, więc nie ma co chomikować.



Caring Lipoil Wildberry - zaczęłam używać i jestem bardzo zadowolona.

Wings of color All day long eyeshadow trio Długotrwałe cienie do powiek kolor 71 Gold Brown - wygląda pięknie.



Oillan active Bioaktywny balsam kojąco - ochronny

Oillan active Bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli

Oba kosmetyki są dla moich dzieci, które mają skórę suchą lub bardzo suchą. Zobaczymy jak się sprawdzą.



Etnic Nature krem do stóp olejek arganowy



Recenzje tych kosmetyków będą się pojawiać na moim koncie na Instagramie - @kwiatostankosmetyczny

Pozdrawiam


Komentarze

Popularne posty