Zakupy w sklepie Naturvita cz.2


W drugiej części zakupów chciałam Wam pokazać Naturbox edycja dodatkowa z listopada i grudnia 2018 roku. Box jest do kupienia w sklepie Naturvita - KLIK



Tak prezentuje się jego zawartość:

GO Cranberry Olejek do oczyszczania i demakijażu oraz próbka kremu do twarzy


Eco Laboratorie Peeling odmładzający do twarzy 


Sylveco ALOESOVE Serum do twarzy


PULPE DE VIE Maseczka w płachcie o działaniu przeciwzmarszczkowym z bawełny bio

Luvos Maseczka VITAL z ekstraktem z pigwy i glinką mineralną.


LE CAFE DE BEAUTE Maska wzmacniająca do włosów z ekstraktem z magnolii 


Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków i bardzo chętnie wypróbuje.

Pozdrawiam





Komentarze

  1. Cały tydzień się zastanawiałam, czy nie kupić tej edycji, bi jest świetna... ale ekotyki za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO to rozumiem, ale i zazdroszczę, niestety mam za daleko, bo z chęcią bym się wybrała

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty