Le Petit Marseillais Zmysłowo pachnący duet Dla Ciebie i dla Niego

Cześć i czołem i powiem Wam jeszcze, że się udało. Normalnie poszczęściło mi się strasznie, zgłosiłam się i udało się. Zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais. Otrzymałam piękne pudełko z dwoma, tak dwoma żelami pod prysznic, dla mnie i dla Niego ( znaczy się męża mojego). Jego reakcja: "żono... ale Ci się udało" ;-).




W pudełku (ślicznym) znalazłam dwa żele pod prysznic :


Dla mnie o zapachu Śródziemnomorskiego granatu, zaś dla męża o zapachu Czerwonej Pomarańczy i Szafranu.




Śródziemnomorski Granat Delikatny Żel pod Prysznic jest rzeczywiście delikatny w swojej konsystencji. Zapach jest miły dla nosa i również delikatny. Nigdy nie zgadłabym, że to granat. Bardzo lubię go używać, gdy temperatura na zewnątrz jest wysoka.





Czerwona Pomarańcza & Szafran Żel pod Prysznic 3 w 1 Ciało, Twarz oraz Włosy. Dla mnie absolutnie fenomenalnie pachnie, dla mojego męża może być (to jego słowa). Dla niego ważne jest, że jest to kosmetyk uniwersalny i nie musi mieć półeczki pełnej kosmetyków plus do tego jest przydatny na basenie. 


Podsumowując Wszyscy są zadowoleni.
#zmysłowyduet #ambasadorkalpm

pozdrawiam










Komentarze

Popularne posty