Be Beauty seria masek na twarz

Witajcie,
dzisiejszy post dotyczy trzech masek z serii BeBeauty kupionych oczywiście w Biedronce. Ich cena wynosiła 1,60 zł (tak około). Zostały wyprodukowane przez Marion. Zapowiada się ciekawie prawda? Zapraszam poniżej na przegląd maseczek wraz z ich recenzjami.


Aktywny Detox Węglowy Peel Off Maseczka do Twarzy


Maska przeznaczona jest do cery tłustej, mieszanej i problematycznej. Jest to maska typu peel-off. Aktywnymi składnikami jest węgiel oraz wyciąg z lukrecji gładkiej. Węgiel ma za zadanie oczyścić skórę zaś lukrecja łagodzi stany zapalne i reguluje wydzielanie sebum. Powiem szczerze, że maska bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Jest niesamowicie gęsta i mocno czarna.

Na jedno użycie nałożyłam maskę z obu saszetek, żeby łatwiej się ją później ściągało. Poza tym maska jest bardzo gęsta, jak smoła, więc jedna saszetka wystarczyła mi jedynie na część twarzy. Po 30 minutach cała maska wyschła na twarzy. Świetnie się ją ściągało. Jeden większy kawałek, zaś resztę rolowałam, zdrapywałam paluszkiem, czyściłam gąbką celulozową. Wszystko bardzo ładnie mi zeszło z twarzy. Niesamowicie fantastycznie mnie oczyściła. Podczas ściągania wielkiego płata powyrywał mi wszystkie zaskórniki. Nigdy czegoś takiego nie widziałam. Super wrażenie. Jestem nią zachwycona.



Japoński Rytuał Piękna Ekspresowa Maseczka do twarzy

Maseczka przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji. Jako składniki aktywne zawiera japońską algę Wakame o silnym działaniu regenerującym i odmładzającym, różową glinkę, któa absorbuje zanieczyszczenia, odżywczo - detoksykujący japoński kwiat wiśni oraz odżywcze masło shea.

Powiem szczerze, że maska bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła swoim działaniem oraz bardzo przyjemnym zapachem. Pachniała czymś co kojarzyło się z wiśnią, zaś skóra po zmyciu tej maski była nawilżona, odżywiona i wygładzona (czyli wszystkie obietnice producenta zostały spełnione). Maska ma kolor jasnoróżowy, zbliżony do opakowania. Bardzo przyjemnie się ją nakładało i w ogóle cały proces był bardzo przyjemny.


Naturalna Moc Zielonej Glinki Oczyszczająca Maseczka do twarzy

Maseczka ta polecana jest do cery zmęczonej o obniżonej elastyczności, wymagającej gruntownego oczyszczenia. W swoim składzie zawiera glinkę zieloną, alantoine o działaniu łagodzącym oraz organiczny destylat z bławatka, który jest źródłem soli mineralnych, flawonoidów, kwasów organicznych i witaminy C.

Nie tylko moja skóra jest zmęczona, ale także ja cała, więc ta maska jest idealnie dla mnie. Tak by się wydawało na początku, przed zastosowaniem. Dobrze, że ma tylko dwie saszetki, bo dla mnie ta maska była najsłabsza w swoim działaniu. Po pierwszym użyciu napisałabym recenzje z raczej neutralnym nastawieniem, no bo co maska była przeciętna w swoim działaniu oczyszczającym, raczej nie odczułam jej działania. Kolor ma zielony, zapach typowy dla glinki. Jest jej raczej mało w saszetce, więc cieniutenka warstewka na twarzy. Po drugim użyciu jednak byłam na nie, ponieważ maska zadziałała dosyć mocno. Cieniutenienka warstewka, która wywołała niesamowite szczypanie i pieczenie. Ledwo nałożyłam już zmywałam. Na szczęście nie wywołała innej reakcji i nie wysuszyła skóry.

pozdrawiam

Komentarze

  1. Muszę poszukać u siebie czarnej maski,może doczyści w końcu nos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mam te dwie ostatnie maseczki które opisujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska czarna jest dla mojej cery najlepsz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie jestem zadowolona. Właśnie wyprobowalam ja i niestety twarz mi poparzylo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Japoński rytuał wydaje się ciekawy, chyba warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty