BeGlossy Marzec 2018

Cześć,
dzisiejszy post dotyczy najnowszego pudełka BeGlossy, który zatytułowany jest Jestem Kobietą.
Zapraszam na prezentację jego zawartości :

Vichy Aqualia Thermal Krem o bogatej konsystencji


Neonail Lakier hybrydowy z kolekcji BOHO


do mnie trafił taki kolor :


Botame Krem do Rąk Borówka



MincerPharma Serum do twatzy BotoLiftX


Evree Instant help multifunkcyjny balsam



oraz  

Vichy Mineral 89 Booster 


Efektima Sunfree SPA chusteczka samoopalająca do twarzy i ciała



Wszystkie kosmetyki są dla mnie nowością. Nic nie znam i nigdy nie używałam. To mnie bardzo cieszy. Generalnie uważam, że pudełko marcowe jest całkiem udane, bo wszystko zużyje (oprócz lakieru, bo nie noszę hybryd, więc powędruje w świat). Chusteczkę (trzecią) pewnie też zużyję ;-).
Nie jestem zachwycona. Nie było przyspieszonego bicia serca. Ucieszyłam się średnio. 
Czyżby starość? Czy to oznacza, że jestem chrupiąca? Może czas na detoks kosmetyczny?

pozdrawiam



Komentarze

  1. Dla mnie zawartość też nie porywa, więc się cieszę, że moja subskrypcja już się skończyła. Jedynie chętnie bym wypróbowała krem Vichy i Mincer.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty