Zestaw od Yves Rocher Owoce Leśne

Na fali świątecznych zakupów kupiłam sama sobie taki oto fantastyczny domek z kosmetykami Yves Rocher. Ponieważ założyłam sobie wtedy kartę lojalnościową zostałam dodatkowo obdarowana kilkoma fajnymi kosmetykami. Miły gest i jakże mocno się ucieszyłam. Do rzeczy jednak. W domku znalazłam 4 kosmetyki o zapachu Owoców Leśnych. Zapraszam w dalszej części do przeczytania ich recenzji.


We wnętrzu znalazłam 4 kosmetyki w wersji mini.


Żel pod prysznic i do kąpieli

Jego pojemność wynosi 50 ml. Na zdjęciu to ten po prawej. Zapach owoców leśnych jest słabo wyczuwalny. Jakby zwietrzały. Reszta właściwości jest typowa dla żeli pod prysznic. Konsystencja jest raczej lejąca. Niezbyt gęsta. Ma ładny kolor. Nie powiem, żebym jakoś specjalnie go lubiła. Zużyłam i wiem, że dużej butli nie kupię.


Perfumowane Mleczko do Ciała

Jego pojemność wynosi 50 ml. Konsystencja jest przyjemna, typowa dla mleczka. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ma miły dla oka kolor. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Świetnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji, ale bez szału w działaniu. Zapach leśnych owoców jest bardziej wyczuwalny niż w żelu, ale również mnie nie przekonuje.

Krem do rąk

Jego pojemność wynosi 30 ml. Krem należy do tej kategorii kremów, którymi można się smarować cały dzień i właściwie żadnego efektu nie widać. Przyjemnie nawilża skórę, ale raczej krótkotrwale. Pokrywa dłonie warstwą jakby silikonu, tylko w łagodniejszej wersji. Nie poprawia kondycji dłoni, a im dłużej używam, tym mam coraz większe wrażenie, że mi je przesusza.


Odżywczy balsam do ust

Standardowa wersja o pojemności 4,8g. Moim zdaniem jest to najsłabszy kosmetyk tego zestawu. Zapachu brak, działania również. Smaruję się co 10 minut i nie mam absolutnie uczucia odżywienia. Mam wręcz wrażenie, że usta są jeszcze bardziej wysuszone. Mogę się nią smarować cały dzień i zerowe uczucie ukojenia. Myślałam, że będę jej dosyć długo używała, ale ponieważ dosyć często jej używam skończę ja za ok. 2 tygodnie. Może szybciej mi pójdzie. Jak dla mnie zupełna porażka.

Podsumowując : Moim skromnym zdaniem, ten zestaw nie zasługuje na niczyją uwagę. Szkoda po prostu pieniędzy. Oprócz uroczego, kartonowego domku i opakowań te kosmetyki są po prostu beznadziejne. Łącznie z zapachem, który totalnie mnie rozczarował.



Komentarze

Popularne posty