Katie Price Nude Palette No.3

Taka oto cudowna paleta trafiła w moje rąsie. Dostałam ją od Sisi z bloga Strzeż się pociągu... podczas wymiany pudełek zorganizowanej przez Madzię z bloga I love dots.


Paleta zawiera 12 cieni oraz podwójny pędzelek.


Kolory w palecie wyglądają tak:


Wyglądają absolutnie fantastycznie i strasznie mi się podobają.



Skład: Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Silica, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, +/- Calcium Sodium Borosilicate, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77491, Cl 77742, Cl 15850, Cl 77007, Cl 16035.


Poniżej możecie zobaczyć jak poszczególne kolory wyglądają na skórze:




Jak widać na powyższych zdjęciach kolory najjaśniejsze są ledwo widoczne na skórze. Na powiece jest nie inaczej. Te troszkę ciemniejsze również są słabo widoczne. Dopiero te najciemniejsze są super widoczne.
Paletę wykorzystuje do makijażu codziennego makijażu, ale czasami mam jej dość. Trwałość cieni jest raczej przeciętna. Ścierają się w okolicach połowy dnia.
Najbardziej podoba mi się pędzelek, jest idealny do wykonania makijażu.



Komentarze

Popularne posty