L`Occitane Kalendarz Adwentowy 2017

Moda na kalendarze adwentowe z kosmetykami była i jest ogromna w tym roku, więc Ja jako łasuch kosmetyczny również nie mogłam oprzeć się pokusie i postanowiłam, że sobie kupię. Po wielu rozmowach z inteligentnym człowiekiem (czyli sama ze sobą), po godzinnych przeglądaniach stron oferujących owe cuda postanowiłam, że kupię sobie Kalendarz Adwentowy L`occitane. A jak!

Kalendarz przybył do mnie pod taka postacią:
Śliczny, żółty, słoneczny papier od razu poprawił mi humor (  tylko paczkę otworzyłam), do tego całość spryskana była nowymi perfumami Terre de Lumiere. Zapach jest boski, to mogę powiedzieć od razu.
Podczas zamawiania kalendarza wybrałam opcję z darmowym pakowaniem na prezent. Zrobiłam sobie najlepszy prezent pod słońcem.

Sam kalendarz wygląda tak:

zaś, po otworzeniu tak:

Verveine Cooling Hand Cream Gel


Krem ma fantastyczny, ziołowy zapach. Dla mnie jest to mięta z czekoladą plus szałwia. Obłędny, jak dla mnie. Działanie nawilżające, czy odżywcze jest bardzo małe, takie, żeby przetrwać między myciem rąk. Pod tym względem nic specjalnego. Rzeczywiście jest to krem chłodzący.

Ultra Rich Body Lotion 15% Shea Butter


Bardzo przyjemny balsam do ciała. Ma gęstą konsystencję, przez co dosyć ciężko było go wydobyć z tej buteleczki. Bardzo dobrze nawilża skórę po kąpieli. Przyjemnie pachnie kremem. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Dla mnie rewelacja.

Amande Milk Concentrate with Almond Milk


Bardzo przyjemny balsam do ciała, do codziennej pielęgnacji. Ma przyjemną, kremową konsystencję, troszkę bardziej płynną niż ten z 15% masłem. Szybko się wchłania i pozostawia bardzo gładką skórę. Ślicznie pachnie mlekiem.

Verveine Tissu Refreshing Cloth


Przyjemna chusteczka, dobrze oczyściła i odświeżyła skórę. Bardzo przyjemnie pachnie werbeną oraz miętą z czekoladą. Bardzo mi się ten zapach podoba.

Aromachologie Relaxing Shower Gel


Zapach wapna gaszonego i ziół. O dziwo był to bardzo relaksujący zapach. Konsystencja olejka, bardzo uprzyjemniła mi prysznic.


Hand Cream Pivoine Flora


Zapach jest absolutnie cudowny. Kojarzy mi się z różami i jest dosyć długotrwały. Do tego rozsiewa się wkoło. Działanie nawilżające jest raczej na średnim poziomie.

Ultra Rich Shower Cream Karite 5% Shea

Uwielbiam, absolutnie uwielbiam. Podoba mi się i kremowy zapach oraz konsystencja jak również delikatnie działanie i odżywienie skóry.

Soap with Verbena Leaves


Fajny kształt mydła -  w kształcie liścia i do tego cudowny zapach. Do tego delikatne działanie. Tak, jestem bardzo zadowolona.

Ultra Rich Face Cream 25% Shea Butter


Och tak, jestem zachwycona tym kremem. Fantastycznie odżywia i nawilża moją skórę. Jest to taki krem, który po prostu musi się sprawdzić i bardzo serdecznie polecam.

The Vert & Bigarade Douche Parfumee Shower Gel


Przyjemny żel o zapachu ziół. Czasami trącało mi cytrusami, ale skąd to nie wiem. Bardzo mnie relaksował pod prysznicem.

Cherry Blossom Bath & Shower Gel


Cieszę się, że mam tylko taką miniaturkę, ponieważ ze względu na śliczną szatę graficzną zapewne kupiłabym wielką butelkę. Zapach jest ładny, ale trochę zwietrzały i nijak nie kojarzy mi się z Cherry.

Immortelle Essential Water


Jeszcze nie używałam, ale nic nowego nie otwieram. Wykańczam wszystko co mam otwarte.

Foot Cream Dry Skin 15% Shea

Bardzo dobry krem do stóp, rewelacyjnie odżywia moje pięty. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Bardzo przyjemnie pachnie.

Verbena Shower Gel


Jestem wielką fanką tego zapachu i cała seria bardzo mi się podoba. 

Cherry Blossom Shimmering Lotion


Przyjemny kosmetyk o zwietrzałym zapachu. Idealny do codziennego stosowania.

Amande Shower Oil


Przyjemny olejek, cóż mogę więcej powiedzieć...

Amande Delicious Soap


Mydło ma fajny kształt i bardzo przyjemnie pachnie. Podobają mi się w nim złuszczające drobinki.

Jasmin & Bergamote Shower Gel


Przyjemny, ziołowy zapach, bardzo mnie odprężał.


Hand Cream 20% Masło Shea


Bardzo kremowy, przyjemny krem. Idealny do codziennego stosowania.

Amande Hand Cream 


Nie podoba mi się zapach, kojarzy mi się z plastikiem. Działanie raczej przeciętne.

Shampoo 5 Oils 


Przyjemny, odżywczy szampon.

Gentle Toner


Niestety, ale jeszcze nie używałam. Musi poczekać na swoją kolej.


Roses Hand Cream


Absolutnie fenomenalny zapach róż. Działanie bardzo przeciętne.

Cherry Blossom Eau de Toilette


Zapach lekko zwietrzały, ale ma jakiś urok w sobie. Jest bardzo trwały.

Koniec, skończyło się.

























Komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie, czekam na resztę produktów<3 Może wzajemna obserwacja?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja również nie mogę się doczekać reszty kosmetyków.

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyczne kalendarze adwentowe :D W tym roku mam kalendarz Nuxe :)
    PS. Zapraszam do mnie na konkurs mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty