Pink Boxing edycja II

Jakiś czas temu Madzia z bloga I love dots zorganizowała akcję wymiany paczek z kosmetykami, czyli Pink Boxing. O pierwszej edycji dowiedziałam się już po fakcie, dlatego gdy zobaczyłam zapisy na kolejną zupełnie się nie wahałam i zgłosiłam się do udziału.
Moją parą była Ania z Perfect Foundation
Jesteście ciekawi jak wyglądała moja paczka? Ja też, więc może zaglądniemy


a w środku:

Le Petit Marseillais Creme mains Reparatrice
System Professional LuxeOil Reconstrucive Elixir


Bomb Cosmetics Masująco - złuszczające mydło pod prysznic Cytrusowe pobudzenie

Bania Agafii Maska do Ciała Termalno -Iłowa


Sense & Body Polish Flowers Magnolia
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain 055 Adore
Benefit They`re Real! maskara


Ecocera Puder Ryżowy Fixer
Macaron Lip Balm Pineapple
GlamGlow Maska peel-off


 STARSKIN Smoothing Bio Cellulose Second Skin Eye Mask
Bielenda Silver Detox Maska Metaliczna Detox & Oczyszczenie

Holika Holiks 3D Medi Pore Closing Ampoule Mask
Skin 79 Jeju Jelly Mask Skin Vitality


 oraz próbeczki:


Paczuszka bardzo fajna, dużo maseczek ;-) na buziaka, co najważniejsze. Na pewno wszystko zużyję. Ania z Perfect Foundation rozszerza swoje "azjatyckie" wpływy ;-).

Bardzo dziękuję za możliwość udziału w wymianie pudełek.

Pozdrawiam





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty