shiny box czerwiec 2017

5th anniversary CELEBRATION TIME



Zawartość pudełka wygląda tak:



Jakie to wspaniałości znalazłam w urodzinowym pudełku? Zapraszam na ich prezentację wraz z recenzjami.

Smart Girls Get More Automatyczna Kredka do Ust Automatyczna


Cena 6,99 zł za 1,4g i jest to produkt pełnowymiarowy. Mam kolor 101 samba red. Nie mam pojęcia co z tym zrobię. Jest to w ogóle moja pierwsza kredka do ust. Nigdy wcześniej nie używałam. Kolor trafił mi się czerwony, co zupełnie jakby skreśla ten kosmetyk. Wypróbowałam i zapewne podam dalej.
Kredka ma ładny "czubek", dobrze zatemperowany i wyprofilowany, więc dobrze się nią było pomalować. Kolor jest mocny i ciemny, czerwony oczywiście. Jest też ładnie zgaszony, więc nie wygląda jakoś strasznie tragicznie na ustach. Nie złamała mi się jeszcze do tej pory, więc sukces.
Miałam kiedyś lakier do paznokci SGGM i był beznadziejny, ta kredka do ust zapowiada się całkiem nieźle, tylko szkoda, że taka czerwona.

Mincer Pharma VitaC Infusion Konsentrat do Rąk przeciw Przebarwieniom


Cena 19,99 zł za 30 ml i jest to produkt pełnowymiarowy. Jest to bardzo fajny krem, szkoda, że już go skończyłam. Opakowanie jest bardzo ładne, szklane z pompką. Bardzo elegancko wygląda na półce. Szkoda, że dosyć trudno wydobywa się resztki, bo ani rozciąć, ani jak wydłubać. Musiałam wstrząsać, pukać i nie wiem co jeszcze, żeby w miarę wszystko wydobyć, ale i tak coś zostało. Krem ma przyjemną, lekką konsystencję. Jest delikatnie żółty (czyżby to rokitnik?). Przyjemnie pachnie. Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Szybko mi się zatem skończył. Nie mam pojęcia czy działa na przebarwienia, bo nie mam takowych.

SheFoot Sól do Kąpieli Stóp z Minerałami z Morza Martwego


Cena 4,90 zł za 65g, jest to produkt pełnowymiarowy. Użyłam na jeden raz, więc niewiele mogę napisać na temat tej soli. Była drobnoziarnista, szybko się rozpuściła w wodzie i przyjemnie pachniała (na szczęście nie metholem). przyjemnie odświeżyła mi stopy. Tyle.
Generalnie jestem wielką fanką kosmetyków SheFoot, więc jestem jak najbardziej pozytywnie zaskoczona.

Efektima Mineral SPA: peeling + maska + krem myjący do twarzy 3 w 1


Cena 2,52 zł za 7ml, czyli za saszetkę. Użyłam raz jako peeling i maseczka. Kosmetyku jest wystarczająco na nałożenie na całą twarz. Jest dosyć sporo wyczuwalnych drobinek. Jako peeling to sprawdził się ten kosmetyk dosyć średnio. Jest to bardzo delikatny peeling, który w zasadzie przeszedł bez echa na mojej twarzy. Masowałam okrężnymi ruchami, a następnie pozostawiłam n a5 minut (jak zaleca producent). Maseczka ma przyjemny, błotkowaty kolor. Dobrze się zmywa. Działanie oczyszczające jest raczej delikatne. Po zmyciu nie odczuwałam ściągnięcia czy przesuszenia. Skóra jest miękka i gładka. Sympatyczny, nic nie wnoszący kosmetyk.

Kneipp Olejek do Kąpieli Tajemnica piękna


Cena 5,99 zł za 20 ml. Zużyłam go na dwa razy. Pierwszy raz to była mikro ilość wlana do wanny. W zasadzie nic nie poczułam, coś tam zmiękczyło wodę i tyle. Ładnie zapachniało. Tyle.
Drugie użycie to była rozpusta, bo wlałam wszystko. Bardzo ładnie pachniało w wannie. Woda stała się przyjemnie miękka i natłuszczała delikatnie skórę.
Jestem pozytywnie nastawiona, tylko szkoda, że tak szybko się skończył.

Trind Odżywka do Paznokci


Cena 59 zł za 9 ml, w pudełku znalazłam 4 ml i jest to upominek. Nie wiem, dlaczego ta odżywka kosztuje tak strasznie dużo. Nie dostrzegłam (niestety) aż tak dobroczynnego wpływu na paznokcie. Jest to przyjemna odżywka w postaci lakieru i kropka. Pędzelek jest prosty i wydłużony, nic specjalnego. Paznokcie są pomalowane na bezbarwny/mleczny kolor. Po 2 dniach musiałam zmyć, bo mi odprysną i wyglądały paznokcie nieestetycznie.

Nivelazione Ratunek dla Stóp Intensywnie Regenerująca Kuracja S.O.S. dla Stóp


Cena 10 zł za 50 ml, w pudełku jest próbka 5 ml i również jest to upominek. Wystarczyła mi na dwa użycia. Podobał mi się ten krem, bo dosyć intensywnie nawilżył moje suche pięty. Działanie raczej krótkotrwałe miał, ale skończyło się dobro i musiałam używać czegoś innego. Sam krem dosyć szybko się wchłania, skóra pozostaje miękka i gładka. Tyle mogę powiedzieć. Czy kupiłabym wersję pełnowymiarową? myślę, że tak, zaciekawił mnie ten krem.

Kueshi Kremowy Balsam do Ciała i Rąk


Cena 57 zł za 500 ml, jest to produkt pełnowymiarowy. Sympatyczny kosmetyk. Pięknie pachnie, jak budyń śmietankowo - waniliowy. Jest go też dużo, co jest niewątpliwą zaletą. Ma przyjemną, puszystą i lekką konsystencję. Rozprowadza się dobrze, ale pozostawia na skórze białą warstwę, którą im dłużej pocieram tym jest jej więcej. Nigdy nie mogę się doczekać, żeby się wchłonął w całości i zwykle przyklejam się do piżam. Chociaż one później ładnie pachną, tyle dobrego ;-).
Nawilżenie jest na średnim poziomie. Jest to taki balsam, idealny do codziennego stosowania. Cudów jednak nie zdziała.

Kueshi Rewitalizujący Tonik do Twarzy


Cena 42 zł za 200 ml, jest to produkt pełnowymiarowy. Nie jestem tonikomaniaczką i nie mam zbyt wielkich wymagań odnośnie tego kosmetyku. Ma tonizować i nawilżać skórę i tyle mi wystarczy. Ten tonik to robi. Dodatkowo bardzo przyjemnie pachnie, więc jestem z niego zadowolona.


Schwarzkopf Micelarna Odżywka Myjąca z Linii Profesjonalnej


Cena 85 zł za 500 ml, w pudełku znalazłam opakowanie 50 ml. Mam wersję przeznaczoną dla włosów normalnych i suchych. Moje włosy ją polubiły. Bardzo dobrze się po niej układają. Dobrze się rozczesują, są gładkie i miękkie w dotyku. Idealnie je dociąża, więc nie mam suchego siana na głowie i skręty ładnie się skręcają. To co mi się nie podoba to zapach, który kojarzy mi się z zapachem całego salonu fryzjerskiego.


W tym miesiącu otrzymałam pudełko w rozmiarze XXL i moim dodatkowym kosmetykiem było :


Remedium Natura 100% Naturalna Woda z Kwiatów Róży


Cena 12 zł za 50 ml i jest to wersja travel size. Jest to moja pierwsza w życiu woda różana. Zawsze chciałam sobie kupić, ale jakoś tak się nie mogłam zdecydować. Cieszę się zatem, że mam możliwość przetestować właśnie taką. Jak dla mnie jest to bardzo udany i praktyczny kosmetyk. Forma psikaniowa jest jak najbardziej korzystna, bo jest szybko, czysto, nie trzeba brudzić płatka i w zasadzie można użyć wszędzie. Ślicznie pachnie różami. Bardzo dobrze nawilża i tonizuje skórę. Jest bardzo wydajna. Skład jest prosty i krótki (to tylko jeden składnik). Jestem bardzo zadowolona.

Dodatkowo otrzymałam próbkę Farmona Tutti Frutti Kolagen & Wiśnia Szampon do włosów Collagen Procolor


Szampon zachwycił mnie swoim zapachem. Prawdziwa wiśnia, żadne tak chemiczne paskudztwo. Była lekko podrasowana i uwydatniała naprawdę aromatyczny zapach wiśni. Ma kolor kojarzący się z wiśniami jasnymi wiśniami. Rewelacyjnie zatem poprawił mi się humor pod prysznicem. Z działaniem troszkę gorzej, bo włosy były szorstkie jak druty i bez porządnej odżywki się nie obejdzie.

oraz
Wiśnia i Porzeczka Opalizujący olejek do kąpieli i pod prysznic

Jestem absolutnie zakochana w tym olejku. Zużyłam pod prysznicem na ramionach, żeby coś poczuć i zapach mnie po prostu zachwycił. Cudowny i wspaniały to mało powiedziane. Zdecydowanie kupię sobie opakowanie pełnowymiarowe. Kolor mocno intensywny, jak roztarte wiśnie i porzeczki czerwone. Cudo.

Komentarze

Popularne posty