PINIO

Global Cosmed Pinio 3w1 Szampon Płyn do Kąpieli i Żel pod Prysznic o zapachu Lizaka Colowego


Kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 7,99 zł.

opis:


skład:


Bardzo sympatyczny kosmetyk. Używałam go głównie jako płyn do kąpieli dla synka i rzeczywiście się sprawdził. Czyli : bardzo dobrze się pieni oraz bardzo ładnie pachnie lizakiem o smaku coli. Dodatkowo jest wydajny i to nawet bardzo bo butla duża jest.


oraz


Pinio Szampon i Płyn do Kąpieli 2 w 1 Bajeczna Czekolada


opis:


skład:


Kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 4,89 zł.

No cóż, to cudo to nawet nie stało koło pudełka z czekoladą (zafoliowanego i w kartonie). Zupełnie nie pachnie czekoladą po wylaniu do wanny i bardzo słabo się pieni. Dosyć szybko się skończył.
Nie lubiłam używać, był to zbędny kosmetyk.







Komentarze

  1. Spierdalaj suko to zapach dziecinstwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie ?! Zapach dzieciństwa . Najlepsze co mnie spotkało

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty