Cosmepick Puder z Jedwabiem i wit. E


Posiadam odcień nr 1


Wygrałam go u Sandi Hassa.


Jest to opakowanie z lusterkiem i gąbeczką.



opis i skład:


W zasadzie nie używam pudru prasowanego. Jakoś tak się nauczyłam, że w tym moim makijażu stosuję jedynie podkład/krem i już niczym dodatkowym nie wykańczam. Czasami, gdy wpadły w moje łapki jakieś pudry to siłą rzezy chciałam je wykończyć, bo ja to nie lubię jak mi coś leży i leży na półce.
Tak właśnie było z tym podkładem, który jest naprawdę bardzo dobry, swoją drogą. Robił to co miał robić. Nadawał jedwabistą gładkość skórze, był doskonałym dokończeniem makijażu oraz zapobiegał świeceniu się skóry.
Kolor był idealnie dobrany do mojego kolorytu skóry i nie ciemniał w ciągu dnia. Fakt, ścierał się, ale no trudno, żeby tak się nie działo.

Jednym słowem, warto zwrócić na niego uwagę, bo warto.




Komentarze

Popularne posty