Unilevel Dove Purely Pampering Nourishing Shower Gel Sweet Cream with Peony żel pod Prysznic Słodki Krem z Piwonią


skład:


Żel ten znajdował się w pudełku UROK Edycja I, którego pełną zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.

Żel ma pojemność 250 ml i jego cena, sugerowana przez producenta wynosi 13 zł.

Bardzo się cieszę, że trafiło mi się mniejsze opakowanie, dlatego, że dużego (400 ml) chyba bym nie zmęczyła.
Jest to "wina" oczywiście zapachu, który był dosyć ciężki, słodki i po pewnym czasie męczący. Nie zrozumcie mnie źle bardzo mi się podobał, ale w trakcie użytkowania po prostu mnie zmęczył.
Poza tym był bardzo kremowy i dobrze się pienił na skórze. Miałam jednak czasami problem z jego zmyciem z ciała, bo tak się przyklejał.
Nie podobało mi się również to, że po wyciśnięciu do wanny, nie rozpuszczał się pod strumieniem bieżącej wody, tylko pływały takie gluty. Totalnie mnie to rozwalało.

Podsumowując: to lubiłam, cieszę się, że miałam mniejsze opakowanie, zapach przyjemny, ale nie kupię ponownie.

Komentarze

Popularne posty