Procter & Gamble Pantene Pro-V Szampon Odnowa Nawilżenia



Szampon ma pojemność 250 ml, znajdował się w pudełku Elle Bag, którego skład możecie zobaczyć TUTAJ.

Opis producenta:


 skład:


Jest to bardzo dobry szampon. W sumie bardzo go polubiłam. Ma on bardzo bogatą i treściwą konsystencję. Jest gęsty i przyjemnie pachnie. Jest także bardzo wydajny.
Używałam go z trzema odżywkami : Joanna Sun & Fun – KLIK, Schwarzkopf Gliss Kur - recenzja  oraz Syoss ochrona koloru - recenzja. Efekt po użyciu z każdą z nich był różny. Jednak najczęściej miałam wrażenie, że włosy są przeciążone. Generalnie trudno było je ujarzmić i nadać im jakikolwiek kształt.
Najlepszy efekt uzyskałam, gdy nie używałam żadnej odżywki. W moim wypadku sam szampon wystarczał. Włosy były odżywione, bardzo dobrze się układały i nie sterczały na wszystkie strony. Również dobrze się rozczesywały.


Komentarze

Popularne posty