Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Ultimate Color Odżywka


Kupiłam ją w zestawie z pianką do koloryzacji włosów  w Biedronce. Za całość zapłaciłam 15 zł.

Opis producenta:


skład:


Mam mały dylemat odnośnie tej odżywki ponieważ podczas jej używania albo się nią zachwycałam albo pomstowałam na nią.

Używałam jej ok. 2 miesięcy.
Pierwszy miesiąc był absolutnie fantastyczny, byłam zachwycona działaniem tej odżywki na moich dopiero co przefarbowanych włosach. Świetnie odżywiała, nawilżała, włosy układały się cudownie.

Drugi miesiąc był absolutnie koszmarny, włosy sterczały mi na wszystkie strony, nie mogłam ich ułożyć, były sianowate i jakieś takie przesuszone.

Dodam tylko, że nic nie zmieniałam - używałam tak jak zawsze, szampon był ten sam. Chyba, że woda w rurach się zmieniła.

No i co byście zrobiły na moim miejscu? Zachwycać się, czy wręcz przeciwnie?. Wiem na pewno, że więcej jej nie kupię, ale jakoś bardzo mnie nie odstraszyła od innych produktów tej firmy.

pozdrawiam



Komentarze

Popularne posty