Pianotwory

Marba Foam Makers Pianotwory do Kąpieli


opis producenta:


skład:


W opakowaniu znajdują się 3 rodzaje kapsułek o zapachach : limonka, pomarańcza i truskawka





Kupiłam je w Biedronce i zapłaciłam 6,89 zł. w opakowaniu jest 9 pianoworów każdy ma 35g = 315g.

Powiem Wam, że była to całkiem przyjemna sprawa z tymi pianotworami. Kąpiel w wannie była czystą przyjemnością. Pachniało to nawet ciut, ciut tym czym miało, a zwłaszcza truskawka, reszta pachniała cytrusami. Bardzo dobrze się pieniły i szybko rozpuszczały w strumieniu wody.
Byłam z nich naprawdę bardzo zadowolona, dlatego też zakupiłam :


Marba Foam Makers Pianotwory do Kąpieli HydroZaurus


Te zaś kupiłam w Lidlu, zapłaciłam 5,99 zł i jest ich 10 sztuk.

opis producenta:


skład:


Jest to dokładnie taki sam produkt jak piętro wyżej i właściwie to różniło się to jedynie ceną, miejscem zakupu,  ilością pianotworów i opakowaniem.

Podobnie - bardzo dobrze się pienią i bardzo ładnie pachną, zwłaszcza truskawka.

Ponieważ byłam zadowolona z powyższych kosmetyków ucieszyłam się gdy na półce zobaczyłam :



Marba Bath Aromatherapy Aromatyczna Kąpiel w Pianie Kapsułki z Płynem do Kąpieli


opis producenta:


skład:



Te również kupiłam w Biedronce i zapłaciłam 4 zł za opakowanie. W opakowaniu znajduje się 10 kapsułek po 30 g każda.

W tym wypadku niestety nie sprawdziły się. Skład i zapach był troszkę inny i to niestety spowodowało przesuszenie mojej skóry. Pachniały (jak dla mnie) nie tak jak producent napisał. Dla mnie to wszystko były cytrusy. Nie mogłam ich właściwie zmęczyć, a na dodatek jeszcze mi się gdzieś dostała niewielka ilość wody i to co zostało w opakowaniu bardzo ładnie się rozpuściło.
Klapa zupełna.

Chwilowo jakoś przeszła mi ochota na różnego rodzaju pianowory i kapsułki wypełnione płynem do kąpieli.

Pozdrawiam




.

Komentarze

Popularne posty