PharmaCF Cztery Pory Roku Preparat Opóźniający Odrost Skórek


Kupiłam w Rossmannie podczas promocji -49% i zapłaciłam 4,45 zł.

opis producenta:


skład:


Preparat wygląda tak:



Tak zaś wygląda pędzelek, którym miziamy sobie skórki i z którego wypływa krem:


Lubiłam stosować (już mi się skończył), choć nie pomógł mi ze skórkami. Krótkotrwale je nawilżał i to tyle działania tego preparatu na moje paznokcie i skórki. Tyle, nic więcej nie robił.
Podobał mi się jednak sam pomysł kosmetyku i ten fajny pędzelek. Opakowanie jest bardzo poręczne i z wielką przyjemnością go używałam.
Producent zaleca używanie tego preparatu 2 razy w tygodniu - dla mnie to było nic, bo nic się nie działo, skóra zupełnie nie reagowała. Dlatego stosowałam codziennie - też bez ogromnych sukcesów.
Mimo to miło wspominam i chętnie sięgnę po inne preparaty tej firmy.
Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty