Mydła cz.2


Miraculum Pani Walewska Noir Perfumowane Mydło do Ciała


Opis producenta i skład:


Kostka jest bardzo ładna i wygląda tak:



Mydło to dostałam w zestawie HIT Kosmetyczny. którego całą zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.
Szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczona tym mydłem. Zaskoczona na plus oczywiście. Spodziewałam się bardzo mocno perfumowanego mydła. Spodziewałam się czegoś na kształt perfum, które są delikatnie mówiąc dosyć mocne.



Betasoap Linda Delikatne Białe Mydło Biała Herbata i Aloes


opis:


skład:


Kostka wygląda tak:




Kostka o pojemności 150 g, kupiłam w Biedronce za 1,29 zł.

Okropnie niefajne mydło. Cóż z tego, że jest to duże mydło, skoro :
- jest bardzo nieporęczne do mycia rąk,
- zapach jest nawet przyjemny, ale znika dosyć szybko,
- wysusza dłonie
- jest niestety bardzo wydajne i dosyć długo się je używa.


Betasoap Linda Delikatne Białe Mydło Jagoda Goji i Granat


opis :


skład:


Patrz wyżej, bo jest to dokładnie to samo mydło.


Zapach Ciszy Mydło Migdałowe kojące



skład:


To mydło było moim wyborem w pudełku Joy Box czerwiec 2016, którego całą zawartość możecie zobaczyć TUTAJ.

Szczerze mówiąc nie byłam zadowolona z tego mydła. Kostka może i fajnie wygląda na początku, ale w miarę używania już to tak nie wygląda zbytnio estetycznie.
Trochę mnie wysuszało, właściwie to nawet bardziej niż mydło z Biedronki.
Zapachu przyjemnego (przynajmniej dla mnie) nie miało. O migdałach to zupełnie zapomnijmy, bo to nie ma takiego zapachu (o ja głupia spodziewałam się, że będzie śliczny, migdałowy zapach - nic z tego).

Pozdrawiam





Komentarze

Popularne posty