KTC JASMINE Scented Hair Oil Olej Jaśminowy do Włosów


opis oraz skład:


Olejek jaśminowy do użytku zewnętrznego (w szczególności przeznaczony do pielęgnacji włosów). Regularnie używany nadaje włosom zdrowy wygląd i je odżywia. Włosy po jego użyciu są miękkie a łuski są domknięte.


Olejek wzmacnia włosy i przyspiesza ich porost. W przypadku włosów farbowanych potęguje ich kolor. Olejek jest przeznaczony dla każdego rodzaju włosów. Olejek wykazuje działanie przeciwłupieżowe jednocześnie chroniąc skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów.


Sposób użycia:
  • Umyć włosy, osuszyć je delikatnie ręcznikiem. Zaaplikować olejek na skórę głowy masując delikatnie opuszkami palców (dobrze sprawdza się aplikacja przy pomocy strzykawki). Najlepsze efekty daje wykonanie 20-minutowego masaż skóry głowy.
  • Olejek należy aplikować do momentu, gdy skóra przestanie go absorbować. Na koniec wmasować olejek w końcówki włosów. Zostawić olejek na całą noc, rano umyć włosy.
  • Najlepsze rezultaty osiąga się używając olejku 2-3 razy w tygodniu.
  • Jeśli włosy są bardzo wysuszone, z łupieżem lub skóra głowy swędzi, dobrze jest stosować olejek każdego wieczora.
  • Inną możliwością jest użycie olejku na 2-3 godziny przed myciem.
  • Olejek zmywa się łatwo i do jego wypłukania powinno wystarczyć jednokrotne mycie szamponem.
 Skład: Paraffinium Liquidum, Parfum.


Jego pojemność to 250 ml, kupiłam na TRINY.PL i zapłaciłam 8,88 zł.


Nie jestem fanką tego olejku. Miło wspominam, ale tylko ze względu na jaśminowy zapach, który uwielbiam.
Działanie niestety się u mnie nie sprawdziło. Pomogło trochę na skórę głowy, ale cóż z tego skoro włosy były niesamowicie brzydkie, przetłuszczone i oczywiście źle się układały. Wieczorem już wstyd było gdziekolwiek wychodzić, bo wyglądały fatalnie.
Ma w swoim składzie parafinę, właściwie to jest to 50% składników i może zapychać. Mi nic się nie stało, ale używałam raz w tygodniu i w okolicach połowy butelki przestałam zupełnie.
Resztę wykorzystałam do zrobienia domowego peelingu.

Komentarze

Popularne posty